Thursday 21 April 2011

Atententintong

assalamualaikum n hai hei :) .. pe habaq suma ?? lame jugak x bkak blog nih .. malas sgt ble nk kne bkak lap pas2 cucuk bb .. bkak google n bru dpt bkak blog .. tp hari nie tbe2 terajin plak .. ngee :D .. angin pon dh sepoi2 bhasa jd bleh lah aku tulis post nie sambil hirup2 udara segar .. cehh .. tujuan sebenar aku hari nie nk kenal2kan atau promote sal aku .. yg xnk ambk thu .. x perlu lah thu .. korang mesti x knl sape aku yg sebenarnye .. kan3 ?? haha . korang mesti x thu aku jahat ke baik .. first , ramai yg tnye ape ke bnde la ATENTENTINTONG tu .. aku thu korang pon mesti tertnye2 jgk .. aku pon x thu knp bleh tercetus idea nk ltak nme blog aku mcm tuh .. x ke buruk nme 2 .. pelik dr owg laen .. sampai ade yg masukkan skali mkne atententintong 2 jd tenuk .. pe kes ?? sebenarnye atenten 2 dtg nye dr rakan2 seperjuangan dan sekepala dgn aku .. dyeorg asyik pnggil aten!aten!aten! n sampai mase jd TENTEN .. aku rase rmai yg thu pasaraya tenten yg terkenal 2 kan ?? so dyeorg labelkan aku sebagai bos manager merangkap pemilik pasaraya 2 .. hamboiihh .. suki2 je kan ?? nk pegi tenten ingat aten .. huishh .. tintong 2 plak sebagai perasa je .. nk bg sedap ckit ble org sebut .. hehheh .. xde pe mkne pon sebenarnye .. okaihh . skrg aku nk ajak korang usha2 si atenten ni plak ..






nama : fatin nur shafiqa binti anuar
umur : 15 tahun
tarikh lahir : 07/04/1996
tempat lahir : hospital besut , terengganu
zodiak : aries
hobi : reading novel n berkhayal
cita-cita : arkitek yg berjaya .. insyaallah :)


itu je kot aku nk bgtau korang .. haha .. pendek bebenor .. xdelahh .. byk lagi .. juz permulaan .. geee .. ermmmm ..


APE YG AKU SUKA DAN APE YG AKU TAK SUKA YG KORANG TAK TAHU

1.aku suka sangatt menyanyi dalam bilik air sambil percik2 kan air kat muka .
2 . aku suka dengar lagu-lagu jiwang contohnye 90-an lahh
3 . aku suka sesangat bace novel diwaktu aku tengah kebosanan
4 . aku suka pukul2 paha or lengan org .. habit kot :)
5 . aku suka berangan2 depan cermin kononnya aku cantik ;P
6 . aku suka make up muka org .. sbb aku rasa hasil make up aku bagos .. agagaga
7 . aku suka tambah nasi 2 kali .. x boleh klu x tambah .. rase mcm kebulur
8 . aku suka lelaki yg tunjuk rasa syg dy dekat baby .. bg aku sweet ..
9 . aku suka ble org buad aku ktawe terbahak2 mase aku tgh heartbroken .. 


10. aku x suka kucing yg dtg dekat aku .. 
11. aku x suka tgk ular walaupun dalam tv je ..
12 . aku x suka ble dgr org membebel pnjg2 ..
13 . aku x suka lelaki yg tunjuk2 macho depan aku ..
14 . aku x suka ble ade org ckp aku 'kegedikan'
15 . aku x suka bangun pagi .. rasa macam time cepat sgt ..
16 . aku x suka ble dgr bunyi motor yg kuat ..
17 . aku x suka buah durian walaupun ayah aku cakap sedap ..
18 . aku x suka ble org ckp x serupa bikin ..
19 . aku x suka lelaki yg x berani nk luahkan perasaan dy ..
20 . aku x suka org sound aku hanya kerana kesalahan kecil ..


hermm ..aku ase nie je kot yg aku dpt kongsi dgn korang buad mase nih ,, ini pon korang dh bleh nilai aku mcm mne kan ??  jgn nilai aku dgn sebelah mata .. korang x perlu lah nk anti aku sbb aku nk kan kwn mcm korang sume .. ouh yee .. AKU DAH KAPEL KE BLOM ?? jengjengjeng .. 








No comments:

Post a Comment