Saturday 30 April 2011

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

nak nanyes bole tak ?? bole tak ?? bakpe lah aku nih .. lembik sangat .. :( ..entah kenapa hari nih mood aku berubah-berubah .. sekejap aku ketawa , jap2 nangis , jap2 jerit marah2 adik aku .. ape yg x kena nih .. dh mcm owg gila pon ade daa .. Ya Allah .. kenapa lahh ?? siyess .. nie sume sbb dan gara-gara seorang insan yg bergelar manusia dari planet bumi yg telah menyinggung dan buad aku terasa .. erghhh .. kenapa dgn kau nie ?? selalunye lah kau buad aku mcm nie .. selalunye lahh kau muncul depan2 aku masa aku tgh berbahagia .. x shukeeeee ! kadang2 rasa dia macam sengaja jee nk sakitkan hati .. pahitnye nk telan semua kenyataan yg dy dh berubah 100% .. mood aku tgh baek2 dia dtg bwk virus sedih plak .. haiyooo ! dah berpuluh-puluh-puluh hari aku biarkan dy keluar dari kotak fikiran aku .. tp ble dy dtg mengejut mcm nie .. mmg lah aku sedihh :'( .. lebih2 lagi ble aku mendengar sebuah lagu dari blog sini .. buad aku rasa sesak xdee nafas .. aku mudah touching bila dengar lagu2 mendayu2 mcm nih .. haishh .. bnyk yg tujukan soalan awk dah kapel ke? atau kenapa dah xnak kapel? .. nilah masalhnye .. aku dh xde hati , kering hati nk bercinta-cinta berkapel-kapel nih .. sbb aku rasa xde guna sume tuh .. bila bercinta jarang happy ending .. x mcm movie or drama2 kat tv tuh .. bila agaknye happy ending hidup aku .. selalu sgt aku makan hati dgn perbuatan2 insan-insan yg sering kali buad aku rasa x dihargai .. wahh ayat .. mcm power sgt ?? seriously .. aku jadi cam malas nk fikir soal remeh-temeh mcm nie .. tp hanya kerana 'DIA' tuh yg tiba2 muncul .. aku rasa cam lemah semacam jee , ase cam nk jerit-jerit pon ade .. sbb aku paling benci ingat hal-hal yg dh lepas yg menyakitkan hati .. boleh x aku jd manusia yg xde perasaan ?? yg x fikirkan perasaan owang laen ?? selfish plak jadinyee .. so , harap sangat aku dapat berdepan dgn hidup yg penuh cabaran lepas nih .. xnk lagi fikir pasal dia .. xnk lg jumpa dgn org yg mungkin satu hari buad aku lebih terseksa drpd sekarang .. harap sengsangattt ..



p/s : maaf ye sume .. aku agak kuciwa ketika ini .. :(




thanxs 4 reading !

No comments:

Post a Comment