Tuesday 5 April 2011

FIRST time o.0

salam pembuka kata buad korang2 sume .. mcm yg korang bce title kat atas 2 .. FIRST time aku buad blog nie setelah 14 thun hidop .. mungkin ade terslh kat mne2 yg korang ase aku nie x layak nk buad blog .. tp x slh kalau kte nk mencuba kan?! .. so aku tgh mencuba lah nie nk buad yg terbaek .. xnk bg korang tergelak guling2 ble bce aku pnye ayat dlm blog nie .. xnk bg korang ( ee , menyampahnye aku bce blog dy nih ,, gedik abiss !) .. xnk lah mcm tuh .. aku buad blog nie sbb nk kongsi2 cte dgn korang .. mungkin aku selalu cte sal harian aku .. tp xdelah smpai buad korang boring .. ckit2 cte sal aku , ckit2 cte sedih .. ape slhnye lau skali skale aku ajak korang gosip2 .. amacam ?? haha .. aku dh lame berhajat besar nk buad blog nih .. tp slalu x menjadi .. tp sekarang akhirnye !! dulu aku selalu berangan2 nk buad blog cantik2 nk bg korang suke .. nk letak bunga2 .. nk letak itu ini semata2 nk tambat hati korang .. haha .. tp lau kte nk bg org ske kte , kte knelah hias diri 2 ckit .. same mcm blog nih .. lau nk bg korang ske .. aku kne lah hias cantik2 .. kne slalu bermesra rakyat .. ( x sabit ) .. tp jgn lah terover berhias plak .. nnt jd mnde laen plak .. habis2 pon bleh mndtgkan fitnah .. btol x ?? ermm .. aku pon nk jgk ucapkan thanxs kat kwn aku yg support aku buad blog nih .. dy puji blog aku cantik .. kembang dan mekar lah sekejap aku nih .. haha ! thanxs lah bebanyak .. andd pe yg penting skrg nih .. lau ade lah nnt korang bce aku pnye entry sejibik mcm blog-blog yg korang pnh bce .. korang jgn ingt aku nk ciplak ehh .. setiap perkataan yg aku tulis nih masih hot-hot keluar drpd hati .. umph .. see u in d next entry ! wish me luck oke :)



thanks for reading !

No comments:

Post a Comment