Saturday 16 April 2011

MY bEst DaY

salam and haii sume ... lame btol aku x bkak blog nie disebabkan bb aku yg x berbayar dan dipotong oleh syrikat maxis .. merepek lah nie .. actually aku nk kongsi kebahagiaan aku menyambut tarikh kelahiran aku yg ke 15 .. 15 .. 15 .. dah besar upenye .. and thun nie aku dh mula berperang dgn PMR .. jadi mai lah pakat ramai2 doakan aku supaya berjaya n dimudahkan utk mnjwb exam .. okayh .. cte sal best day aku xde yg best pon sbenarnye .. mcm biase jee .. xde pon nk celebrate besar2 mcm ank raja .. just kwn2 terdekat je .. yg jauh x tau ke mane .. agak sedih jgk lah :( .. btw aku nk ucap thanxs byk2 dekat kwn2 and family yg wish kat aku .. terharu sgt2 sbb korang ingt .. yg x ingt pon nk nk ucap thanxs jgk sbb buad aku tertunggu2 .. hadiahh ?? boleh lahh .. lagipon aku x mengharapkan hadiah dr sape2 .. mulut ni pon x berhenti2 ckap trime kasih kat org .. x termasuk komen d fb lg .. nmpk sgt lah rmai org syg aku .. cehceh :)




p/s : kawan-kawan .. thanxs 4 hadiah2 yang cumel nie .. syunk korang sume :)


that's all lah yg aku nk cte .. xnk byk2 .. sbb aku nk jimat bb .. nnt kne potong lg .. haha ade ker mcm 2 ?? ye .. aku ske merepek yg bukan2 kan ?? oke2 .. xnk merapu panjang2 lg .. jmpe d laen posting :)




thanxs 4 reading !

No comments:

Post a Comment